RukousRukousRukous

 

Näin lähetät rukouksen:

  1. Kirjoita rukouksesi. Muista kuitenkin, että olet vastuussa siitä, mitä kirjoitat. Älä mainitse ketään koko nimeltä tai jaa yksityistietoja kenestäkään.
  2. Valitse oma seurakuntasi. Voit valita myös jonkun toisen seurakunnan, jonne haluat lähettää rukouspyynnön. Valitse kuitenkin vain yksi seurakunta. Voit myös jättää seurakunnan valitsematta jos haluat rukouksesi julkaistavan vain näillä sivuilla tai et halua osoittaa rukouspyyntöä mihinkään tiettyyn seurakuntaan.
  3. Lähetä rukous. Julkaisemme rukouksen nimettömänä tällä seinällä, jos annat luvan. Rukoukset julkaistaan viikon sisällä lähettämisestä.
  4. Alta voit lukea julkaistuja rukouksia ja liittyä rukoukseen klikkaamalla sydäntä.

* * *


Rukouksia: 8386 kpl

15.8.2018

Pyydän kiitoksen kanssa että rukoilisitte rakkaalle ystävällemme voimia , hänen miehensä nukkui pois tällä viikolla, Hän ei ollut vielä aivan 64 vuottakaan.Suru on todella suuri ystävällämme sekä heidän lapsilla. Luotan Taivaan Isän huolenpitoon heidän elämässä.


Kiittäen rukouksistanne !






15.8.2018

Pyydän rukoilua ja ihmettä parisuhteeni puolesta. Meillä todella paha kriisi menossa ja mies meinaa luovuttaa meidän suhteen,ainakin kovasti niin puhunut. Nyt pyydänkin teidän rukoilu apua että jollain ihmeen kaupalla selvitään ja uskotaan toisiimme ja huomiseen että rakkaus välillämme kantaa. Olen niin ahdistunut kun rakastan miestäni todella paljon. -heli

14.8.2018

Taivaallinen Isä, nuori äiti ja hänen pieni lapsensa tarvitsevat varjelustasi ja suojelustasi. Anna lastenvalvojalle viisautta että lapsi saisi asua äitinsä kanssa. Lapsen isällä ei tällä hetkellä ole voimavaroja eikä taitoa osallistua säännöllisesti ja aktiivisesti lapsen hoitoon ja kasvatukseen, anna hänen ymmärtää lapsensa paras ja anna hänen itsekeskeisyytensä loppua, pelasta hänet päihteistä ja valheellisesta elämästä. Älä anna lapsen isän uhkailla ja käyttäytyä väkivaltaisesti lapsen äitiä ja lasta kohtaan. Varjele heitä kaikkia. Anna heille keskinäistä kunnioitusta. Jeesuksen Kristuksen nimessä, Aamen.

14.8.2018

Rakas Jumala,

Johdata ja auta minua tässä elämäni ehkä suurimmassa kriisissä, kun vähän ennen eläkeikää jouduin työttömäksi. Haluaisin vielä jatkaa työelämässä kartuttaakseni eläkettäni ja koska minulla on vielä mielestäni työkykyä ja jotain annettavaa työni kautta.
Rakas Jumala,
Auta, armahda, johdata, anna anteeksi jotkin väärät ratkaisuni elämässäni, lohduta, anna toivoa elämän jatkumiseen tästä eteenpäin antoisana ja hyvänä. Anna minun saada vielä taloudellinen turva tulevaisuutta varten.
Rakas Jumala,
Suuri kiitos koko sydämestäni ihanista ystävistä (myös menneisyydessä), hienoista muistoista ja kokemuksista, musiikista, merkityksellisistä ja ihanista muistoista, hyvistä työvuosista ja työkavereista monissa työpaikoissani sekä kaikesta muusta hyvästä.
Rakas Jumala,
Siunaa ystäviäni ja muita rakkaita ja johdata minua elämässä, ole tukenani, yksin en jaksa.

14.8.2018

Pyydän Taivaan Isän suovan minulle voimaa uuden alkavan työn haasteisiin, että oppisin uutta, onnistuisin tekemisissäni arkikiireissäni ja olisin valona, aurinkona kanssakulkijoilleni.

14.8.2018

selvyys Asian jumala tietä'ä

14.8.2018

Hoitokeskusteluideni puolesta, tapaan tänään sosiaalityöntekijän, papin ja lääkärin. Kaikki menisi hyvin.

14.8.2018

Herra, sydämeni kiittää avusta, huolenpidosta, uskosta ja ikuisuudesta. Auta minua .... pelkään poikani rahankäytön lipsumista. Anna hänelle vastuuntunto. Anna pikavippiyhtiöille vastuuntunto ja Herra pyydän anna niiden loppua, jos se on Sinun tahtosi. Auta Israelin ja Suomen äitejä, isiä, poikia ja tyttäriä viisauteen rahankäytössä. Herra kaikki on Sinun. Jeesuksen nimessä

14.8.2018

Pyydän rukousta kaikkien asioideni puolesta ja pyydän rukousta myös kaikkien lähimmäisteni puolesta.
Lisäksi pyydän rukousta minun ja Turun kaupungin välisen ratkaisemattoman ristiriidan sekä asiaan liittyvien muodenkin osapuolien puolesta.
Siunausta.
Amen.

13.8.2018

Isä Jumala, armahda minua. Armahda syntejäni.... Anna anteeksi. On vaikea tehdä oikein. Yritän ja kaadun. Oi Isä Jumala.......
Armahda meitä kaikkia. Tue meitä hyvyyteen. Anna anteeksi. Pyydän, että saisimme kaikki kuulua Sinun perheeseesi.....

AlkuunAlkuunAlkuun